0 oy
270 göst.
Diğer kategorisinde (98 puan) tarafından

Bakalım iftarda nasıl olmuş

image

3 Cevaplar

0 oy
(2,573 puan) tarafından
Ohh ellerine sağlık...
(98 puan) tarafından
Teşekkürler
-Reklam-
0 oy
(295 puan) tarafından
Rabbimin nimeti ama bi türlü sevemedim şu tatlıyı  
(3,027 puan) tarafından
Evet millet bayılıyor .ben bir dilim zor yiyorum birde o tahini asla pekmez olmadan yiyemem degsiik geliyor tadı.ama güzel görünüyor yapanın eline sağlık afiyet olsun
0 oy
(215 puan) tarafından
Bayilirim eline sağlık bizde böyle yeriz güzel gözüküyor gerçekten 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 116 göst.
0 oy
2 cevap 248 göst.
18 Aralık 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde Aysegul&20 (9,056 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 230 göst.
20 Kasım 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,451 soru

24,669,301 cevap

367,168 kullanıcı

...