Kızlar ben iki çocuğuma da yaptırıyorum aşı
Bi arkadaş dedi aşı hiç gerekli değil diye
Siz yaptırdınız mı
Yaptırmayan var mı aranızda
Bunları attı
O da hamile ve tetenoz aşısı yaptırmadı
Ben de olmuşum tum aşılarımi,
1,512,313 soru
24,667,612 cevap
367,074 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın