0 oy
286 göst.
Diğer kategorisinde (4,315 puan) tarafından
İlk oğluma altın hesabı açtım ona altın aliyorm param kadar , 2, oglumada hesap açtım elimde 100 dolarım vardı dolar olarak attım kumbarada biraz param var hesaplarına aticam altında dolarsa uçuk 2, hesabı  dolar mı atsam altına mi cevirsem hangisi mantıklı 

7 Cevaplar

+1 oy
(12,998 puan) tarafından
Ben altinciyim param olsa hep altın alırım 
-Reklam-
+1 oy
(2,172 puan) tarafından
Altın tabikide
+1 oy
(5,237 puan) tarafından
Altın canım    
0 oy
tarafından
Neden tke hesab yapmiyorsun zamanı gelince ikiye bolersin
(4,315 puan) tarafından
Herkesin hakkı kendine ayrımcı olmasın diye :)) ilkine 3.yildir yatiriyorm
0 oy
(6,090 puan) tarafından
Bu akşama kadar dolar derdim, ama artık altın :D
(4,315 puan) tarafından
32 TL olmuş , altında farksız uçuk ama para değersiz hiç olmazsa orda biriksin de doları altına mi cevirsem acaba
(6,090 puan) tarafından
Ya açıkçası ben devalüasyon bekliyordum ama seçim sonuçlarından sonra biraz fikrim değişir gibi oldu. O lkadar emin değilim artık
0 oy
(1,017 puan) tarafından
Şuan hızlı bir şekilde altın bı kac haftada 2500 görür :))) net  
0 oy
(9,268 puan) tarafından
Dolar yerinde sayiyo resmen, altın daha iyi sürekli artışta ama alinmiyo eskisi.gibide 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 215 göst.
27 Ocak 2026 Para & Ekonomi kategorisinde Glcnm (403 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 423 göst.
0 oy
4 cevap 391 göst.
29 Kasım 2025 Ev & Yaşam kategorisinde Serapse (573 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 419 göst.

Kategoriler


1,512,245 soru

24,666,759 cevap

367,040 kullanıcı

...