0 oy
157 göst.
Diğer kategorisinde (15 puan) tarafından
Kürtaj yaşadım 2ay oldu kürtajda hiç kanamam olmadı ilk âdeti olduktan sonra kahverengi leke gelmeye devam etti şimdi 2 nci adetim oda leke leke  ne yapmam lazım evde söktürmek için ne yapmalıyım 

1 cevap

0 oy
(2,275 puan) tarafından
Benimde kanamam pek olmadı kurtajdan  sonra 3. Ayın reglisinde normale döndü normalde çok yoğun olurum ilk 2 ay leke ve kahverengi koyu renk şeklinde olmuştu ama sokturmek  için birşey yapmadım dr da normale döner dedi ekstra birşey yapmamıştım geçmiş olsun 
(15 puan) tarafından
Teşekkür ederim  bende çok taktım neden böyle oluyor diye
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 231 göst.
0 oy
1 cevap 153 göst.

Kategoriler


1,512,653 soru

24,671,861 cevap

367,297 kullanıcı

...