0 oy
157 göst.
Diğer kategorisinde (687 puan) tarafından
Kizlar 11 ay önce dogum yaptim adet oldum hemen ztn ama bu ay sanci  yok rahat ama uzayan adet oldum 10 gun oldu hala geliyor normalmi

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 384 göst.
20 Mart 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Papatyacicegi (86 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 209 göst.
23 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Gonul yaram (1,117 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 218 göst.
24 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde LMihrace (10,376 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 836 göst.
14 Aralık 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde _erkenci_kus (835 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,622 soru

24,671,406 cevap

367,280 kullanıcı

...