0 oy
418 göst.
Diğer kategorisinde (39,747 puan) tarafından
elbiseyi geçen sene almıştım ama sadece 1 kere giydi. Bu sene bayramda kıyafet almaktan vazgeçtim. Bunu giydirmeyi düşünüyorum ama havalar büyük ihtimal soğuk olacak. Üstüne hangi hırkayı giydirsem sizce hangisi güzel durdu. Bir de papatyalı güneş gözlüğü var. 

9 Cevaplar

0 oy
(3,027 puan) tarafından
Allah bağışlasın çok şeker maşallah 
(39,747 puan) tarafından
Sağol canım ❤️
-Reklam-
0 oy
(19 puan) tarafından
Pembe hırka daha güzel uymuş gibi ama bizim cadılar ne isterse onu giyer :)
(39,747 puan) tarafından
Ona kalsa ikisini de gitmez :D
(19 puan) tarafından
Tabi açık giyip hasta olmak varken niye seçsin :)
0 oy
(31,546 puan) tarafından
Sarı çiçekli olan daha güzel ama daha alakasız o yüzden ikinciyi 
(39,747 puan) tarafından
Dimi haklısın bana da 2 daha iyi göründü ama hani dedim gözlüklerle kombinlemek için :D
0 oy
tarafından
İkinci hırka olmuş canm maşallah kızın ne kadar güzel
(39,747 puan) tarafından
Sağol canım. O senin güzel bakislarindandir
0 oy
tarafından
İkinci hırka güzel olmuş. Rabbim güzel hayırlı ömürler versin maşAllahh
0 oy
(398 puan) tarafından
kızının güzelliği maşallah Rabbım esirgesin 
0 oy
(2,179 puan) tarafından
Oy maşallah giyen prenses olduktan sonra ne girdiğinin önemi kalmamış ikiside aşırı güzel olmş
0 oy
(5,570 puan) tarafından
Kıyafeti varsa bence de alma pembesi çok güzel olmuş
0 oy
(1,990 puan) tarafından

Maşallah canim :) 

Pembeli hırka daha hos olmuş 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 345 göst.
10 Haziran 2021 Diğer kategorisinde Elifelaemir (288 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 450 göst.
0 oy
4 cevap 403 göst.
0 oy
1 cevap 251 göst.
30 Temmuz 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Maviyesil (1,461 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,249 cevap

367,384 kullanıcı

...