0 oy
365 göst.
Diğer kategorisinde (92 puan) tarafından

Ne yapıyorsunuz kızçeler işleriniz duruyormu daha benim hepsi duruyor :angel: yapmayada üşeniyorum boş boş burada geziniyorum neler yapacaksınız bugün ?

8 Cevaplar

0 oy
(92 puan) tarafından
 
En İyi Cevap

Kızlar bunlara cevap veremedim kusura bakmayın Herkese iyi Akşamlar <3

-Reklam-
0 oy
(3,298 puan) tarafından
Valla ikizlerim uyudu az kendimle baş başa kalayım dedim oturdum kaldım yemek yok akşama o yapilcak okuyacak edeveklerim var ama bı boşluk buldummu da boş boş oturasim geliyor 
0 oy
(16,097 puan) tarafından

Sadece yqtagi topladim spor yaptim oglan okula gitti kizce uyudu bende spor yaptim oturuyorum :woot: isler bana bakiyo ben onlara

0 oy
(187,433 puan) tarafından
uygulamadaki sarilik gecmis yaa
(5,143 puan) tarafından
Sen söyleyince farketmem:)) bir değişiklik var evet ama hiç dikkat etmemistim
(187,433 puan) tarafından
aay guzel oldu boyle
0 oy
(9,420 puan) tarafından
Duruyor benimkide bebiş uyandı o yüzden kalktık o durursa yapmaya basliyacam akşam arkadaşıma davetliyiz yemek derdi yok. Ev işi yaparım bebek izin verdikçe bugün 
0 oy
(9,055 puan) tarafından
Bebe salliyorum evi supurdum vileda yaptım  oglum uyusun mutfak halisini yikicam balkonda heryeri leke olmus uyanmazsa daha toz alıcam bulasiklarimi makineye aticam islerimi bitirebilirsem oglumu parka goturcem evde sıkılıyor hava alsın biraz coknguzel hava
0 oy
(8,116 puan) tarafından
Annemlere geldim sağ olsun akşamdan veri kar yağıyor  evime gidemedim yollar kapali
0 oy
tarafından
Evlerin işi bitti rahat rahat oturuyorum 

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 827 göst.
0 oy
8 cevap 420 göst.
0 oy
4 cevap 252 göst.
0 oy
36 cevap 2,252 göst.

Kategoriler


1,512,407 soru

24,668,762 cevap

367,147 kullanıcı

...