Bayramdan sonra nasipse doğum var ara ara yapayım dedim biseyler nasıl olmuş kızlar
Bunları buzluk mu yiyecek şaka yapıyorum. Ellerine sağlık gayet guzel.olmusn
Kendim yaptım sandımgüzel olmuş bende atarım hep
Şu en baştan 2inci kurabiye ben ))
1,512,531 soru
24,670,421 cevap
367,221 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın