Evet kaldiriyorum ben. Buyuk 3.5 yasinda kucuk 1 yasinda 8de kaldiriyorum hatta bazen kqlkqbilirsem 7de kqldiriyorum. O dahada iyi oluyo. Ben kiymazsam onlar aksqm banq kiyar bu saate kadar duramam onlarla
1,512,451 soru
24,669,309 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın