Kızlar 7-8 gün öncesinde anestezili bi işlem geçirdim ve kabız oldum. 4. Gün sonunda lavman yaptım rahatladım yinede devam etti duphalac şurup kullandım rahatladım şurubu bıraktım yine kabızım. Zeytinyağ kuru kayısı erik ballı su havuç falan denedim ama kesinlikle çare olmuyo biri bi çözüm sunsun kafayı yicem bıktım
1,512,484 soru
24,669,876 cevap
367,198 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın