0 oy
1,014 göst.
Diğer kategorisinde (1,916 puan) tarafından

image

image

image

ben mutfakta üst üste konulan malzemeleri sevmiyorum her şeyin bir yeri olmalı bence. Bu bişey çaylar çikolata kremesi fıstık ezmesi bal falan he sağda solda duruyordu belli bir yerleri yoktu. Bende dolap yanına böyle bir ürün aldım artan baharatlari çayları falan koyarim diye düşündüm perdeyi çekince belli de olmuyor sizce nasıl olmuş 

14 Cevaplar

0 oy
(3,596 puan) tarafından

Güzel olmuş canım yerine cuk diye oturmuş güle güle kullan :)

(1,916 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
-Reklam-
0 oy
(589 puan) tarafından
Ben de banyoda çamaşır makinesi arasında kullanıyorm ve çok seviyorum :) bnece çok kullanışlı sizinki de çok iyi olmuş düzenli olur hiç değilse yeri de belli olur
(1,916 puan) tarafından
Evet yetileri belli olsun diye aldım aslında bakliyat dolabına sığdırmaya çalışıyordum oda karışık duruyordu
(589 puan) tarafından
Böylesi iyi olmuş bu zaten çok amaçlı başka başka yerlerde bile kullanırsın sonra hem o boşluğu da değerlendirmiş oldun
0 oy
(4,734 puan) tarafından
Koymaya yer olsa bende alcam kızz güzel 
(1,916 puan) tarafından
Bende sonradan fark ettim buzdolabı ortali duruyordu iki tarafta da boşluk vardı biraz kenara çekince açıldı yer
0 oy
(694 puan) tarafından
Ayy çok güzel kullanışlı. Link atabilir misiniz rica etsem 
(1,916 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım

https://ty.gl/lfy3x6mu0t
0 oy
(65,016 puan) tarafından
en alttskileri de kavanoza koysan daha duzenli durur canim raf güzel yeri de tam olmus
(13,696 puan) tarafından
Mesaja bakkkk
(1,916 puan) tarafından
Abuk subuk kavanoz kullanmayı sevmiyorum canım bugün veya yerin disari çıkacağım o zaman 3 4 baharatlık almaui düşünüyorum
0 oy
tarafından
Buzdolabın yani tepsiye aittir biraz haksızlık olmuş ama neyseeeee şaka şaka çok güzel görünüyor 
(1,916 puan) tarafından
Bende de tepsi vardı ve orada gözüme batıyordu hemen çıkarttım ordan daha ferah oldu
0 oy
(31,513 puan) tarafından
Benim mutfak girişide bir yerde böyle bir şey var içinde kavanozlarda baharat ya da bakliyat ürünleri var 
(1,916 puan) tarafından
Kullanışlı oluyor canım güle güle kullan sende
0 oy
(1,203 puan) tarafından
Güzel görünüyor
(1,916 puan) tarafından
Teşekkür ederim
0 oy
(27,113 puan) tarafından
Ya bunlar çok kullanışlı. Ben de almak istiyorum ama alamıyorum. Çünkü buzdolabınin yani sıcak oluyor. Dolabın sıcağı bakliyatlari baharatlari kurtlandirmasin dikkat et 
(1,916 puan) tarafından
Baharat toz biber karabiber ve kekik var sadece canım inşaallah kurtlanmazlar
(27,113 puan) tarafından
Sen dikkat et yine de
0 oy
(3,199 puan) tarafından
Çok kullanışlı ve güzel görünüyor güle güle kullan
(1,916 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(2,295 puan) tarafından
Çok güzel olmuş güle güle kullan link atar mısınız bende bakayım şimdiden teşekkür ederim hayırlı günler 
(1,916 puan) tarafından
https://ty.gl/lfy3x6mu0t

Bu canım

Teşekkür ederim canım
(2,295 puan) tarafından
Açılmıyor neden :(
0 oy
(1,455 puan) tarafından
Aynısından bende de var banyoya kullanıyorum utfakta da güzel olmuş hayırlı olsun canim 
0 oy
(8,852 puan) tarafından
Nerden aldin acaba benim de bdyle bı aram var da yağ poşetlik falan koydum 
(1,916 puan) tarafından
Trendyoldan aldım canım
0 oy
tarafından
Benimde böyle bi yerim var mantıklı olmuş.ikea da görmüştüm bundan 
(1,916 puan) tarafından
Ikea dan almadım canim Trendyoldan aldım ama güzel oldu cuk oturdu yerine

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 252 göst.
26 Mart 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 304 göst.
1 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Annelikheyecani (589 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 243 göst.
25 Ekim 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde Nursimaa (10 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,558 soru

24,670,818 cevap

367,250 kullanıcı

...