0 oy
418 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (637 puan) tarafından
Süpürgem artık çok kötü çekmeye başladı. Filtre temizlemekle uğraşmak istemiyorum hemen doluyo . Kendime hediye aldırayım kocama :D Kablosuz güzel çekim gücü olan dikey supurge istiyorum ama karar da veremedim . Dyson mu olsa Philips mi ? Dyson alsam normal olanı mi ıslak kuru olanı mi alsam ? Aklımda V12 var ama almışken ıslak kuru mu alsam diye de düşünmüyor değilim. Siz ne düşünüyorsunuz? Ya da daha iyi bi öneriniz varsa açığım.  

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ben Bosch serisi kullanıyorum çok memnunum 
(637 puan) tarafından
Bi bakayım canım
-Reklam-
0 oy
(1,017 puan) tarafından
Arkadaşım yeni v15 aldı.cok pişman çok ağır kolum ağrıyor dedi keşke phlips alsaydim hem süpürme aparatı hemde silme aparatı varms.su çekme özelliği feln varms
(1,017 puan) tarafından
Yok sadece kuru ama istagramda bir çok fenomen o ıslak kuru yu deneyip iade ediyor hiç güzel temzlemiyormus.bunla ilgili videolar çekiyorlar bu ara
(637 puan) tarafından
Yaa instagramım yok . Youtubeden gördüğüm kadarı ile bilgi sahibiyim bende. En mantıklısı V12 gibi geliyor bana hem hafif hem memnun olan çok
(141 puan) tarafından
V12 al beni dinle
(637 puan) tarafından
Şimdi gen5 çıktı onu alıyor herkes onun çekiş gücü kullanım süresi daha uzunmuş onu düşünüyoruz.
(141 puan) tarafından
Vallaha ben aldım gayet memnunum bataryası dışarıda bittiğinde sitesinden temin ederiz gerek yok 40 bin ona vermeye zaten turbo modunda benimki de halıda dönmüyor aşırı kuvetli eko modunda bile yetiyor

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 164 göst.
17 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Zeynepagd (626 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 152 göst.
16 Mayıs 2025 Ev & Yaşam kategorisinde Yenianne28 (89 puan) tarafından soruldu
+1 oy
6 cevap 888 göst.

Kategoriler


1,512,647 soru

24,671,781 cevap

367,293 kullanıcı

...