öğle vaktinden selamlar napıyonuz kızlar kahvaltı yaptım bebisle yemeği koydum ocağa meyve yiyelim dedik yedikten sonra biraz iş yapicam sizlerde durumlar ne♥️♥️♥️
Afiyet olsun canim sana da
1,512,452 soru
24,669,320 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın