Kuscem simdi
Maalesef ki karıştırır..benimki çocukların b.oklu bezini ayıptır söylemesi benim pedleri bile alır çöpten sobada yakmak için . Çöpe atmak için çocuğun bezlerini poşete koyup kapının yanına koydum gitmis o bezleri odunların üstüne atmış sobada yakayım diye bende çıktım odunların üstüne topladım çöpe attım geri çöpten çıkarıp kendi evine götürdü
1,512,531 soru
24,670,421 cevap
367,221 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın