Merhabalar yeni üyeyim siteye. 18+3 gebeyim ilk olacak heyecanlıyım ve neyle karşılaşacağımı pek bilmiyorum. Her şey normal gözüküyor şu an için bebekte, ama benim idrar yolu iltihabım varmış ve yumurtalık ağrısı çekiyorum ara ara. Sağlık ocağındaki doktoruma gittim bu aylarda artık olmaması gerek dedi. Ayrıca gaz sancımda çok oluyor bunlar normal mi? Korkmalı mıyım? Teşekkür ederim şimdiden
1,512,570 soru
24,670,957 cevap
367,259 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın