Bence çok güzel olmuş çok beğendim hepsi ayrı ayrı kutu içinde olmuş bu platformada ne yapılsa yaralınmıyor zaten ne güzel sarı olmuş işde annem hep der bize genelde şişiyonuzmu daha ne istiyonuz diye :%)
Rengi beni pek etkilemedi
1,512,328 soru
24,667,819 cevap
367,084 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın