0 oy
213 göst.
Diğer kategorisinde (3,446 puan) tarafından
Açılınca paket ne kadar dayanir kızlar ne kadar süre kullanmazsak bozulur 

9 Cevaplar

0 oy
(1,163 puan) tarafından
1 ay oluyor genelde . Üstünde yazar 
-Reklam-
0 oy
(4,841 puan) tarafından
3 hafta içerisinden tüketilmesi gerekli bildiğim kadarıyla
0 oy
(5,740 puan) tarafından
4 hafta içinde bitirilmesi gerekiyor 
0 oy
(1,284 puan) tarafından
Üzerine yazar genellikle 4 hafta oluyo
0 oy
tarafından
30 gun suresi var 
0 oy
(187,461 puan) tarafından
aylom 1 aylik 1 kutu napiyom nassin
0 oy
(9,063 puan) tarafından
3 hafta diye biliyorum
0 oy
(7,182 puan) tarafından
1 ay suresi var canim
0 oy
(1,862 puan) tarafından
Bir ay içinde tüketilmesi lazım 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 203 göst.
28 Kasım 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde Zzzzzz (1,746 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 394 göst.
5 Ocak 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde Pelin1 (921 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 261 göst.
18 Kasım 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 664 göst.
25 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Mslcns (6,390 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,709 soru

24,672,844 cevap

367,364 kullanıcı

...