0 oy
528 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (16,092 puan) tarafından

Günaydın kizçeler <3

image

image


Erken kalktim derledim topladim pis birakamam :woot:  kahvemi icemde gidek

6 Cevaplar

0 oy
tarafından
Kapalı sanıyordum seni ☺️
(16,092 puan) tarafından
Aa yok kiz degilim :)
-Reklam-
0 oy
(8,931 puan) tarafından

Ah ah Sakaryalı olup ta buraları bilmeyen ben 

(16,092 puan) tarafından
Cok guzel kiz bu geldigimiz taraf yasanilir bi yer yani
(8,931 puan) tarafından
Muhteşem dır Sakarya'nın her köşesi ayrı güzel dır cnm ama yalan yok villara gitmedim hiç
0 oy
tarafından
Yeter zateb çok gezdin .s.d.d d
(16,092 puan) tarafından
Kizz deme doyulmuyoki :D
(16,092 puan) tarafından
Dönüp köye gideriz simdi
0 oy
tarafından
Kaç gün yaptın tatili 
(16,092 puan) tarafından
4 gun yaptik canim
0 oy
tarafından
Detaylı bilgi alabilirmiyim havuz size mi ait ücret nedir hangi firma 
(16,092 puan) tarafından
Sapancadaydi canim comfort villa diye instagramdan aldik. Geceligi 5.000den basliyo sadece konaklama. Havuz size ait evet. Tek kapali havuzlu yerdi o yuzden tek secenek buydu bize :)
(4,562 puan) tarafından
Havuz temizliğine dışardan birimi geliyor siz mi yapıyorsunuz. Çok ihtiyacım var ama bize baya uzak. Yolum düşerse gidecem inşAllah
(16,092 puan) tarafından
Ilk girerken temizleniyo canim sonra kimse gelmiyo icinde oldugun surece
(4,562 puan) tarafından
Anladım cnm sağolasın
0 oy
(4,583 puan) tarafından

PÇok fazla dolandırıcılı sayfa var bu Sapanca tarafları için gidiyim inceleyim bi canım tatil çekti ya:)(

(16,092 puan) tarafından
Aynen dolqndirici cok var ama ben yorum yapanlara sordum canim 6 7 kisiye yazdim cvp verdiler sqolsunlar. Bide kapali havuzu olan tek alternatifti zaten baskada yok :)
(4,583 puan) tarafından
15 marttan sonra fiyat vereceklermiş  mayıs haziran için sordum da:) ne kadar ödediniz siz 4 güne kuzu
(16,092 puan) tarafından
Gunluk 5 verdik canim biz. 4 gun 20. Haziranda gidecekseniz açık sicak havuzlarda olur size hava daha sixak olur. Onlar daha uygun 4e falanda vardi. Ama biz açik istemedik hava soguk cocuklarla zor olur diye
(4,583 puan) tarafından
Bu mevsimde en iyisini yapmışsınız çocukları hasta etmeden eve geldiysen hiiiç sorun yok mis gibi süper olmuş:)
(16,092 puan) tarafından
Ay o kadar sicaktiki hasta olmalari mumkun degildi :D evde yerden isitma

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 515 göst.
18 Aralık 2024 Diğer kategorisinde Baharcancaz (119 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 522 göst.
22 Şubat 2023 Aile & Aşk kategorisinde Ecenin annesiii (1,549 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 548 göst.
26 Şubat 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 881 göst.
17 Aralık 2021 Aile & Aşk kategorisinde Buket masal (4,863 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,345 soru

24,667,981 cevap

367,101 kullanıcı

...