0 oy
143 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından
yeğenimde gelişim geriliği vardı, konuşamıyor, büyümüyor. 6 yaşında ama beden 3-4 yaş gibi

genetik test yaptırdık bir gende kayıp yazıyor z genetik doktoruyla görünüşn diyor. gittiğimiz üniversite hastanesinde bütün genetik doktorları istifa etmiş, başka doktor arayışındayız. 

bu sendroma sahip çocuklar nasıl? hayatları nasıl ilerliyor? ne gibi tedaviler uygulandı? 

kafam çok karışık, acayip üzgünüm ne yapacağımı bilmiyorum. 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 240 göst.
6 Ekim 2022 Diğer kategorisinde ❤Öykümİlkem❤ (3,851 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 238 göst.
12 Nisan 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Melo B. (147 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 95 göst.
18 Haziran 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 1,470 göst.
6 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Nane.Limon (13,632 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,657 cevap

367,029 kullanıcı

...