0 oy
282 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (205 puan) tarafından
Arkadaslar oglum 3 bucuk yasinda bir haftadir bezi biraktik,lazimliga oturuyor,haber veriyor ama kendisini cok skiyor ve lazimluga yapmak istemiyor resmen. Tutuor kendisini ve sonra yerlere yapiyor, lutfen bi Tavsiye verin ne yapmam lazim 

2 Cevaplar

0 oy
(3,418 puan) tarafından
Bazi bebekler lazimliga yapmak istemezler oglumda 27 aylikti ogrendiginde 1 defa lazimliga isemedi
(378 puan) tarafından
Peki nereye yapıyor ben de başlayacağım da benimki de uzun süre oturmuyor
(205 puan) tarafından
Nereye yapior, yani ben ne yapim simdi
(3,418 puan) tarafından
Yeni gordum mesajini direk tuvalete yapti  yazdi benim alistirdigimda ilk balkona yapti sonra suyla yikadik onu  3 4 sefer boyle gitti sirf suyla oynamak icin yapiyodu sonra tuvalate yapti hep
-Reklam-
0 oy
(27,112 puan) tarafından
Lazimliga oturduğu zaman oyalayacak şeyler yapman.lwzim ilk zamanlar. Mesela biz tuvalete oyuncakla giderdik. Muhabbet ederdik. Kirap.okurduk . Oturmak istemediği zaman telefondan çizgi film açardım. Öyle öyle biraz alışır. Sonra sorun yapmaz artık 
(205 puan) tarafından
Öyle yapiom canim ama kakasindan cok korkuor bagirior, kalkior birakior.yani alisirmi
(27,112 puan) tarafından
O zaman kaka kitabı varmış. Onunla ilgili videolar varsa onları izlet. Bence klozet aparatı  al o zaman o kalkmadan hemen sifona baş bı sure gormesin

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 148 göst.
24 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde Mervenur7 (16 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 210 göst.
24 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde Mervenur7 (16 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 389 göst.
9 Mart 2023 Diğer kategorisinde Musa43 (5 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 606 göst.
17 Eylül 2022 Diğer kategorisinde Masal2603 (797 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,495 soru

24,669,975 cevap

367,201 kullanıcı

...