0 oy
181 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (15 puan) tarafından
4 aylık gebelikte kürtaj oldum  kürtaj olduktan sonra sağ göğsümde iltihaplanma oldu doktor delik açıp boşalttı 1 yıl oldu bu dediğime şimdi 11 haftalık gebelik te kürtaj oldum ilgisi varmı bilmiyorum ama  bu seferde sol göğsümde mastite bağlı şişme iltihaplanma oldu yarın gidicem ama bı cevap verirseniz sevinirim 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 154 göst.
0 oy
2 cevap 313 göst.
31 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde Gamzeli_1 (256 puan) tarafından soruldu
+1 oy
1 cevap 126 göst.
0 oy
1 cevap 132 göst.
31 Temmuz 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Mevah (2,605 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,661 soru

24,672,002 cevap

367,302 kullanıcı

...