Ben tutamıycam yaa emziriyorum yemeğim i akstasam sütüm cok az oluyi doymuyo mecbur mama veriyorum, kendimide kotu his ediyorum ama gecen sene doğum yaptığmda böyle değildim tutmustumda ama emzirmyordum o zaman
1,512,700 soru
24,672,668 cevap
367,350 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın