39+6 doğum yaptım
Belirti yoktu suyun geldi
37 haftada doğum yaptım 38 de sezaryan olacaktım zaten bir hafta bekleyemedi benim bebeğim
1,512,553 soru
24,670,759 cevap
367,238 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın