0 oy
134 göst.
Diğer kategorisinde (454 puan) tarafından
Kızlar ev hanımıyım evlenmeden önce sigortalı işte çalıştım 2011 girişli sigortam var. Ben evden sigorta parası ödeyerek günümü doldurup ilerde emekli olabilir miyim? 

2 Cevaplar

0 oy
(165 puan) tarafından
Sigortanı bir yerde yatırıp ödemesini yaparak tabiki olabilirsin 
(454 puan) tarafından
Nasıl yapabilirim peki İnan hiç bilgim yok
(165 puan) tarafından
Mutlaka bir yakınınız vardır böyle esnaf olur işveren olur fark etmez.  Amcanız dayınız falan
-Reklam-
0 oy
(19,322 puan) tarafından
İsteğe bağli bağkur diye bişey var. Ordan prim ödeyip olabilirsin. 
(454 puan) tarafından
Bunun için SSK ya mı gitmem gerekiyor
(19,322 puan) tarafından
Evet canım.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 248 göst.
26 Şubat 2026 Diğer kategorisinde Aysegul&20 (9,059 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 186 göst.
29 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Yalan.4545 (976 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 217 göst.
0 oy
0 cevap 147 göst.

Kategoriler


1,512,644 soru

24,671,713 cevap

367,291 kullanıcı

...