Biz yine erkenciyiz bebeğim babasının gittiğini nasik hissediyor o gittiği gibi uyanıyor.
Sizler napıyorsunuz güzel gacılar
Eşim 7 de gidiyor kızımda aynı saatte uyanıyor babası bol bol öptü gitti emzirdim ayağımda salliyomm
Günaydin ay daha ayamadi banaesime.kalktim.istwn geldi cocuklar uyuyor daha
Bebe uyutuyom , bebeğim bu gün peçete yemiş bu çocuk bı gün beni şoke edecek
1,512,151 soru
24,665,616 cevap
366,957 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın