0 oy
479 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Arkadaşım sözde bana bugün gelecekti aradım açmadı bir saat önce watsaptan mesaj attım gelmiyor musun diye görmüş ama cevap yazmadı çok zoruma gitti ya nasıl davranmalıyım bilmiyorum artık bu saatten sonra

12 Cevaplar

0 oy
(5,024 puan) tarafından
Bekle bakalım belki birşey oldu. Eşiyle ailesiyle tartıştı, başına birşey geldi belki. Bilemezsin. 
tarafından
Bilmiyorum ama en azından gelemiyorum diyebilir ikinci kez böyle yapıyor
-Reklam-
0 oy
(5,843 puan) tarafından
Bişey mi olduki
tarafından
Yok sanmıyorum bir şey olduğunu olsa watsaba niye girsin habire girip duruyor bir bana yazmıyor gelmiyorsan gelmiyorum de
(5,843 puan) tarafından
Aa degisik terbiyesizlik yaptığı sende cevap verirse görmemezlikten gel
0 oy
tarafından
Nefret ederim oyle tiplerden benim komşuda oyle beni deli ediyo kek yaptim gel diyom cvp vermiyo 3 kere soyledim aksam oldu hiz mi bu aksam mi Allahim ya rabbiiii 

Bidaha yazma yazarsa da su gun gelim fln der musait degil o zaman soyle salla gitsin 
tarafından
Bende hazırlık yaptım yani gelecek diye hani onu geçtim gelmiyorum de bari çok sinir oldum
0 oy
(4,420 puan) tarafından
Ben olsam önce bi açıklamasını dinlerdim yaparsa tabi eğer yapmazsa mesafe koyar ben de aynısını yapar açmazdım telefonunu 
tarafından
İkinci kez böyle yapıyor geçen gelecekti bekledim knka bugün gelecektin hani bana dedim aa sana mı gelecektim demişti.  Şimdi yine aynısını yapıyor
(4,420 puan) tarafından
O zaman bi daha arama gelen gelir gelince de aaa sen mi geldin de anlar. Fazla değer verme herkes hakkettiği kadar
0 oy
(1,408 puan) tarafından
Bekle canım sana yazana kadar yazınca da haddini bildirirsin bir daha evime kabul etmezsin
0 oy
(2,702 puan) tarafından
Yani hiç bir şey yapmam bu saatten sonra direk kapatırım olayı yoluma bakarim ☺️
0 oy
(822 puan) tarafından
Gerçekten geçerli bir bahanesi yoksa silerim.ne evine ne evime derim oralı olmam.resmen kaale almamış en sevmediğim sey
0 oy
(6,090 puan) tarafından
Belki birşey olmuştur bi bekle 
0 oy
(84 puan) tarafından
İsrar ederdim cevap vermesi icin habire mesj atardim
0 oy
(251 puan) tarafından
Biraz bekle hiçbir şey yazmazsa geri dönmezse sen de yazma sonradan yazarsa da görüldü atıp cevap verme bence benim de iki ayrı kişiden başıma geldi bir daha da çağırmadım gelirse de kapına anca öyle 
0 oy
(1,281 puan) tarafından
İşin aslını öğrenip birdaha çağırmazdım
0 oy
(1,541 puan) tarafından
En sinir olduğum insan tipi bendede var bitane çok kiziyorum yüzüne karşı soylicemi söylerim lafımı esirgemem küsersede kendi bilir yapılan ayıp bişe kimse kimsenin bütün gununu calamaz belki başka bişey yapicak insan

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 888 göst.
22 Ocak 2026 Diğer kategorisinde Ayliz.0 (2,043 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 413 göst.
20 Ekim 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 256 göst.
6 Ekim 2023 Diğer kategorisinde ryaaygt (701 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 503 göst.
12 Mart 2023 Aile & Aşk kategorisinde Dilekk (1,749 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,361 soru

24,668,244 cevap

367,114 kullanıcı

...