0 oy
181 göst.
Diğer kategorisinde (97 puan) tarafından
Doğumuma iki gün kaldı ilkinde genel anastazi ile sezeryan olmuştum bunda spinalimi seçmeliyim sizce hangisi daha iyi ?

6 Cevaplar

0 oy
(14,399 puan) tarafından
2 kez spinal oldum kendi tercihim ile 
-Reklam-
0 oy
(1,043 puan) tarafından
İkisinide oldum spinal daha rahattı 
0 oy
(3,446 puan) tarafından
Belden iğne sonradan bir bel ağrısı bırakıyormus bence uyuyarak olması en güzeli 
0 oy
(2,901 puan) tarafından
Spinal tabi ya
0 oy
(4,841 puan) tarafından
Spinal bence, genel anestezide ayılma süreci var. Ayrıca anestezi düşük bir ihtimal de olsa bebeğe etki edebiliyor. Riske gerek yok bence
0 oy
(98 puan) tarafından
Ben de spinal oldum iki ay olmak üzere. Bebeğimin o anını görmek istedim, biraz korkmama rağmen ameliyat sırasında her şey iyiydi. Anestezi uzmanı başta olmak üzere herkes çok iyiydi o yüzden ameliyat aşaması güzel geçti.

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 384 göst.
2 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Asabii (1,455 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 100 göst.
9 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Asabii (1,455 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 171 göst.
21 Mart 2026 Aile & Aşk kategorisinde Gamzeli_1 (254 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,432 soru

24,669,047 cevap

367,158 kullanıcı

...