0 oy
474 göst.
Diğer kategorisinde (665 puan) tarafından

image

Kahvaltı ve akşam yemeği kolay da şu öğlen ve aralar beni çok zorluyor :D Bu akşamdan böyle bir şeyler yazdım aklıma gelenleri. Ne yapsam diye düşünmeyip önceden malzemeleri hazirlarsam daha kolay olur belki. Ben öğlen yemeği yemem ama 15 aylık bebeğim öğlen uykudan uyanınca genelde çorba içiyor onun için yazdım :)

2 Cevaplar

0 oy
(3,631 puan) tarafından
Yazin cok cirkinmis benum yazim gibi okuyamadim ;))))
(665 puan) tarafından
Kalem yazsın diye hep dik tutup yazmaya çalıştım bir de karar veremedim bir türlü o yüzden:)
(3,631 puan) tarafından
Uyabilirsen guzel olabilir eline saglik ;)
(665 puan) tarafından
Teşekkür ederim inşallah:)
-Reklam-
0 oy
tarafından
Meyve yoğurt demişsin altına balık yazmışsın yoğurt yedirdiğin gün balık yedirme 
(665 puan) tarafından
Aa evet aklıma gelmedi canım teşekkürler

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 486 göst.
12 Eylül 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde Anka (209 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 412 göst.
27 Mart 2023 Aile & Aşk kategorisinde Heidi nin koylusu (5,243 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 393 göst.
0 oy
5 cevap 246 göst.
23 Ekim 2021 Diğer kategorisinde Elifgeylani (234 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,731 soru

24,672,989 cevap

367,375 kullanıcı

...