0 oy
137 göst.
Diğer kategorisinde (2,098 puan) tarafından
Merhaba hanımlar

Ben sezeryan doğum yapalı 8.5 ay oldu fakat sezeryan dikişimin bitiş kısminda ucunda fındik buyukluğunde bir kitle geldi elime Ağri vs yok.İnternetten baktiğimda skar endometrisis olabilir diyor.Bu konu hakkinda bilgisi olan ya da başına gelen varsa bilgi verirse sevinirim 

1 cevap

0 oy
(1,920 puan) tarafından
Kaç tane post acmissn kız ☺️☺️
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 206 göst.
10 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Lavinnya (2,098 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 220 göst.
22 Şubat 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde 1310. (386 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 215 göst.
16 Kasım 2022 Diğer kategorisinde Asel 006 (37 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 308 göst.
19 Mart 2021 Diğer kategorisinde Berivan022 (3,521 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,307 soru

24,667,536 cevap

367,070 kullanıcı

...