İyi geceler kızçeler ne var ne yok uyudumu bebeler içildi mi kahveler şükür benimkileri bayılttım 9 da karnım kazındı bi tost yaptım onu gömüyorum. Siz ne alemdesiniz
Bende köfte gömdüm afıyet olsun canım kaşlarımı alıp kahve keyfı yapacagım
1,512,310 soru
24,667,564 cevap
367,071 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın