0 oy
403 göst.
Güzellik-Bakım kategorisinde (254 puan) tarafından

image

Çok övuluyormus

5 Cevaplar

0 oy
tarafından
Kullanırsan bana da şöyle djjdjd yüz ıcın demı 
(16,097 puan) tarafından
Kiz baska nerenin tonunu esitliycek ya :D
(254 puan) tarafından
Evet yüz icin
tarafından
Melek kkk :) :) :(
-Reklam-
0 oy
(3,231 puan) tarafından
Geçen hafta aldım daha kullanmadım
(254 puan) tarafından
Kullanırsan yaz canım buraya
0 oy
(5,908 puan) tarafından
Bu markayı sevmiyorum ama belki güneş kremi iyidir 
0 oy
(14,397 puan) tarafından
Aldım ama pek beğenmedim ben nasıl desem pütürlü yapısı var 
(14,397 puan) tarafından
Ama pardon benimki procsin miş bu New wel
0 oy
(1,684 puan) tarafından

image

arkadaşım bunu çok beğeniyor. Anlatırken aşk yaşıyor  o derece
tarafından
Hangisini pembsini mi
(1,684 puan) tarafından
İkisinide

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 1,293 göst.
0 oy
15 cevap 617 göst.
28 Ocak 2020 Diğer kategorisinde Aselnaz6513 (24 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 166 göst.
5 Ocak 2024 Diğer kategorisinde ryaaygt (701 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 258 göst.
21 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Zuhalll (729 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,350 soru

24,667,993 cevap

367,103 kullanıcı

...