Kıskanma kız haha normal onu gormuyor gün boyu o yüzden senide seviyor annesibenim 9 aylık kızım bile oyle
Keşke benim oğlum da öyle olsa ne güzel
Bizimki 2.5 yaşında hala öyle. Özlüyorlar normal. Bazen bana bazen babaya düşkün oluyor. Dün gece uykuda ağladı, kalktım yanına gittim babaaaa diye onu çağırıyor . Bazen insanın zoruna gidiyor ama gece nöbeti devredip, keyifle uyuyunca geçiyor.
1,512,225 soru
24,666,514 cevap
367,013 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın