Bugün de ben kahve yapayım dedim
Afiyet olsun canım..bende şimdi kaldırdım soframı yemegimizi yedik. Kek yapmıştım fırında unuttum üstü yandı biraz.. elektrik kesilmeseydi kömür olacaktı
Afiyet olsundu bendr iftar yapiyormm
Buda benden anlıkkkk
1,512,276 soru
24,667,009 cevap
367,046 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın