0 oy
359 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Kizlar altin günü ne kadar doğru yada ne kadar karlı. Benm için çok saçma geliyor ama bi yandan yapmak da istiyorum kafam çok karışık 

Girsem ne kadara gireyim kac hafta ay da bir sizce bide mantigini anlatirmisnz

12 Cevaplar

+1 oy
(2,405 puan) tarafından
Benim annemde yıllardır girer komşularıyla maksat beraber oturup, vakit geçirmek onlarınki. Toplu para geliyor ama yaptığı yiyeceklere de bı o kadar para gidiyor bilemiyecem ne kadar mantıklı ahhshsh
-Reklam-
0 oy
(5,907 puan) tarafından
Benim eşim iş yerindekilerle yapıyor her hafta birine gram veriyorlar 10 kişi filanlar. Halamlarda 1000 tl ile yapıyor onlar da 2 haftada bir. Toplu para güzel oluyor 
0 oy
(14,399 puan) tarafından
Kar zarar yok aslında sadece eline bir kez toplu para geçiyor. Onun dışında eğlenceli his vakit geçirmek eğlenmek amaç 
0 oy
tarafından
Ayda 1 birinde toplanır. Mantığı bu zaten sana sıra gelene kadar sen alırsın sonra hepsi toplu sana gelir. İster yatırım olarak kullan ister bir ihtiyacını karşıla
0 oy
(5,470 puan) tarafından
Eşim gil yapıyor benim yiyecek içecek yok günü gelince günü olan kişiye çeyrek altın veriyorlar. Birikim için iyi çünkü bozulmuyor diğer türlü ama böyle bozuluyo arkadasina sende dursun der gibi :)
0 oy
(5,596 puan) tarafından
Sadece eline toplu bir para geçiyor. Her ay da başka birine altın alıyorsun. Ortada bir kar zarar yok. Biz parasına girmiştik guzeldi ama evde toplanmiyorduk hepimiz bebekliydik 
0 oy
(9,060 puan) tarafından
Valla karlı oluyor hem gorusuruyoruz ayda bir hem bir ihtiyacimiz görülüyor
0 oy
(1,546 puan) tarafından
Bence saçma  6  7 çeşit yemek hazirliyorsun zaten bir gram altın parası harcıyorsun 
0 oy
(2,912 puan) tarafından
Eşim iş arkadaşlarıyla girdi altın gününe çeyrek olarak. Yemeksiz.
0 oy
(4,755 puan) tarafından
Kendi kendinize her ay altın alırım, birikim yaparım diyorsanız gerek yok. Ama gün olunca mecbur o ay altın yapıyorsunuz ve bir keresinde de toplu para geçiyor. Acil ihtiyaç da varsa güzel oluyor. Biz yeme icmesiz yapıyorduk.
0 oy
(1,284 puan) tarafından
Biz de komşularla yapıyoruz bizimki maksat toplanmak muhabbet etmek
0 oy
(10,378 puan) tarafından
Instagram'da dolanır iken bir hoca caiz değil diye konuşuyordu üzerine bunu gördüm bir araştır istersen 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 204 göst.
0 oy
7 cevap 365 göst.
9 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Hatice061987 (3,798 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 355 göst.
26 Haziran 2025 Diğer kategorisinde Prensesp (11,989 puan) tarafından soruldu
+1 oy
14 cevap 622 göst.
12 Nisan 2025 Diğer kategorisinde Asyaagg (291 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,653 soru

24,671,861 cevap

367,297 kullanıcı

...