Böyle daha iyi bence bendede vardı bir ara ama aşırı pahalı artık bunlar alamıyorum koltukların yüzünü bakılacak hali yok eskiler yenisini almıyoruz birazdaha şunlar büyüsünde bende üzerine örtü örtüyorum
1,512,748 soru
24,673,325 cevap
367,393 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın