Böyle daha iyi bence bendede vardı bir ara ama aşırı pahalı artık bunlar alamıyorum koltukların yüzünü bakılacak hali yok eskiler yenisini almıyoruz birazdaha şunlar büyüsünde bende üzerine örtü örtüyorum
1,512,746 soru
24,673,172 cevap
367,379 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın