Abartılacak birşy göremedim ben evime gelen birisine şunu yapmıyor bunu yapmıyor diye şikayet edemem ben yaparım elim ayağım tuttuktan sonra kimseye de kılınmam tek bakarım birisi çocuğuma baksın diye doğurmadım beklemem sonuç olarak kendim doğurdum kendim bakarım surat asmak niye yani
1,512,267 soru
24,666,944 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın