Tamda böyle biri olmak isterdim
Benimkide bi üst katta oturuyo 4 yildir evini görmedim kuzum ne gelir nede gel der allah islah etsin göruyorum bazen insanlari eltime gidiyorum diyo imreniyorum ben hic yasamadim onu
Eltin yaşamak istediğim hayatı yaşıyor imrendim valla
1,512,664 soru
24,672,070 cevap
367,309 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın