Neden her postta ben nazlı yazıyorsunuz bunu cidden merak ediyorum. Hani mağazalarda reyona müşteri gelsin dikkat çekilsin diye küçük mevlalar yazar ya siz de öyle herkes girsin baksın diye nazlı yazıyor gibisiniz
Tebrik ederim seni millet yorumlarda seni linç ediyor sen altına ACABA GEÇ GOLLENME OLABİLİR Mİ yazmışsın
1,512,230 soru
24,666,607 cevap
367,020 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın