0 oy
209 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (34 puan) tarafından
33 haftalık gebeyim bugün ultrason da doktor bebeğimde kist gördü tam olarak nerde anlayamadim ama kağıtta fetal Batum da yazıyor 53mm büyüklüğün de üniversite hastanesine yolladı tahlil için haftayada sonuçları alıp tekrar gideceğim doktora ama kafama.takildi nedir niye oldu gecermi bilemiyorum bir başka doktora da gösterdi oda baktı dedi doğuma kadar geçebilir bı çok hastamda oldu bu dedi ama aşırı canım sıkkın varmı başına gelen atlatan 

2 Cevaplar

0 oy
(4,623 puan) tarafından
Gebelikte olabiliyor canım doğumda yada doğumdan hemen sonra eriyor çoğu inşallah öyle bişeydir hiç canını sıkma birşey olmaz inşallah 
(34 puan) tarafından
İnşallah yaa çok yıprandım bugün
-Reklam-
0 oy
(403 puan) tarafından
Annen karnında gelişen bebekte oluyor kistler normal kabul ediliyor. Benım oğlumun beyninde var tamamen zararsız takip ediliyor benımkı 34 haftalıkken bell ı olmuştu canınızı sıkmayın çoğu doğumla birlikte geçiyor
(34 puan) tarafından
İnşallah dua edin ne olur içim bı tuhaf oldu çok canım sıkıldı
(403 puan) tarafından
Ederim tabi seni çok iyi anlıyorum
(34 puan) tarafından
Allah razı olsun kardeşim

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 185 göst.
24 Ocak 2024 Aile & Aşk kategorisinde SunaySalih.. (34 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 223 göst.
0 oy
17 cevap 997 göst.
14 Şubat 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Linkin (27,117 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 427 göst.
14 Aralık 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Esra gumus (623 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,570 soru

24,670,978 cevap

367,260 kullanıcı

...