0 oy
119 göst.
Diğer kategorisinde (74 puan) tarafından
20 haftalık oldum fakat bu 3. Gebeliğim içime cekınce özellikle Sanko gebe bile degılım gibi duruyo oncekılerde böyle degıldı erkektiler acaba bu kısmı yayık oldugu için belşrginleşmesi zormu oluyo sizin nasıl

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 605 göst.
17 Ocak 2019 Diğer kategorisinde Deroş (281 puan) tarafından soruldu
+2 oy
12 cevap 542 göst.
0 oy
0 cevap 93 göst.
+1 oy
3 cevap 176 göst.
20 Nisan 2025 Diğer kategorisinde Prensannesi.. (707 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,779 soru

24,673,685 cevap

367,414 kullanıcı

...