Valla arcelik aldim iyisi olsun almisken dedim bin pismaim bir de sahip de cikmadilsr
Valla durumun varsa iyi bisey al derim. Bende yeni eve geciyorum arcelik aldim yilbasindan 2 gun once zamlar gelmeden alsaydin ya kiz
1,512,285 soru
24,667,114 cevap
367,049 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın