Arkadaslar bu iki ürünü kullanan var mı? Pişik kremi için Bepanthol ve bu marka arasında kaldım.
Sebamedi tek geçerim tek sürüşte bile çok etkili hem kızımda kullandım hem kendimde yazın bi kere bende de kızarıklık yanma oldu hemen geçirdi
1,512,745 soru
24,673,304 cevap
367,390 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın