Arkadaslar bu iki ürünü kullanan var mı? Pişik kremi için Bepanthol ve bu marka arasında kaldım.
Sebamedi tek geçerim tek sürüşte bile çok etkili hem kızımda kullandım hem kendimde yazın bi kere bende de kızarıklık yanma oldu hemen geçirdi
1,512,699 soru
24,672,548 cevap
367,342 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın