Ay ilkkez bir çocuğa dikiyorum jdjdjdj
Eline sağlık çok güzel olmuş bayılıyorum elinden dikiş nakış işi gelen kadınlara. Çorabı zor dikiyorum halbuki okulda herşey diker orerdim unuttum sonradan
Yumuş yumuş çok güzel olmuş
Çok güzel olmuş eline sağlık. Güzel günlerde kirletsin bende makine istiyorum ya
1,512,350 soru
24,668,064 cevap
367,107 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın