0 oy
273 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (122 puan) tarafından
Kizlar maglum fiyatlar almis basini gitmis sok veya bimin markasını almak istiyorum da kullanip memnun kaldiginiz varmi bu markalarin tesekkur ederim simdiden

3 Cevaplar

0 oy
(236 puan) tarafından
Boykot nedeni ile bimin kullanıyorum çok memnunum
-Reklam-
0 oy
(1,917 puan) tarafından
Bim markası aldım hem uygun hem güzel tek sıkıntı bazzen fazla çiziyor 
0 oy
(3,446 puan) tarafından
Benm makinede hiç biri bişeye yaramadı fairyle fnishden başkasi olmuyo kuzum hem leke bırakıyor hemde bardaklar sarı kalıyor bugulaniyor bu sorunu yaşadım ben 

İlgili sorular

0 oy
23 cevap 1,575 göst.
7 Aralık 2025 Diğer kategorisinde Nezireeylul (1,965 puan) tarafından soruldu
+1 oy
3 cevap 351 göst.
+2 oy
5 cevap 481 göst.

Kategoriler


1,512,790 soru

24,673,889 cevap

367,425 kullanıcı

...