0 oy
1,816 göst.
Diğer kategorisinde (4,928 puan) tarafından

Hanımlar hamgisi daha güzel bej bota ihtiyacım var bej mont aldım gönlüm ikinciden yana ama bağcıklı olan da çok kibar :P

image

image

image

41 Cevaplar

0 oy
tarafından
1. Çok hoş duruyor bence 
(4,928 puan) tarafından
O arada kaynadı 2 yi alacağım ☺️
-Reklam-
0 oy
(269 puan) tarafından
2 numara beennn dıye bağırıyor orda :)) 
(4,928 puan) tarafından
Değil mi ille de beni al diyor ☺️
(269 puan) tarafından
He valla ya:)
0 oy
(9,259 puan) tarafından
Harbiden iki çok güzelmiş  :)
(4,928 puan) tarafından
Evettt onu alacağım ☺️
0 oy
(7,343 puan) tarafından

Begenmedim:angel:  canım 

(4,928 puan) tarafından
Tamam ☺️
0 oy
(2,079 puan) tarafından
Ben 2.yi cok begendim
(4,928 puan) tarafından
Evet onu alacağım ☺️
(2,079 puan) tarafından
Oldu o zaman:) hayirli olsun simdiden
0 oy
(9,210 puan) tarafından
1 yada 2 farketmez ikiside hoş bende var aynı renk aynı topuk model tokasız düz sadece ama çok şık duruyolar tavsiye ederim 
(4,928 puan) tarafından
Evet sade modeli de favorilerime eklemiştim
0 oy
(532 puan) tarafından
3. Numara kesinlikle çok güzel bayıldım bi ayakkabıya aşık oldum 
(4,928 puan) tarafından
Çok kibar da herkes 2 ye ikna etti ☺️
(532 puan) tarafından
2 numara da güzel ama topuğunda ki sarı şeriti pek sevmedim diğeri daha asil duruyor gibi
(4,928 puan) tarafından
Teşekkürler ♥️
0 oy
(3,561 puan) tarafından
Topuk boyu az olsun derseniz 2

Az daha topuğu olsun diyorsanız 3.
(4,928 puan) tarafından
Topuk boyuna takılmadım da 3 ün kibarlığı çok hoş ☺️
0 oy
tarafından

Tabiki 2 bayıldım banada alsanaaa:D

(4,928 puan) tarafından
Rabbim daha güzelini size versin diyelim ☺️
tarafından
Ben çok çabuk usanan biriyim ev ayakkabıcı oldu:)))
0 oy
(10 puan) tarafından
Birincisi daha güzel 
(4,928 puan) tarafından
O hiç ortada yok arada kaynadı buraya geldi ☺️
0 oy
(353 puan) tarafından
2 güzel bence
(4,928 puan) tarafından
Evet onu alacağım ☺️
(353 puan) tarafından
Güzel günlerde kullanın
0 oy
(2,938 puan) tarafından
1numara canim bide baktığın site dolandir irci gibime gwldi
(4,928 puan) tarafından
Yok yok hepsini Trendyoldan alacağım teşekkür ederim ♥️
0 oy
(64,961 puan) tarafından
ikinci oldu o zaman gorusuruz☺️
(4,928 puan) tarafından
Oldu o zaman ☺️
0 oy
(1,743 puan) tarafından
İki numara çok şık ve güzel canım ❤️
(4,928 puan) tarafından
Teşekkürler onu alacağım ☺️
(1,743 puan) tarafından
Rica ederim ☺️
0 oy
(7,514 puan) tarafından

2 inci çok  hoşdur :D

(7,514 puan) tarafından
Ahahaha ay bacım k.b basım çatlıyor bı yandan yanlış yazmışım:D
(4,928 puan) tarafından
Geçmiş olsun 1 tesbih Ya Şafi çekin ☺️
(7,514 puan) tarafından
Tesbih çekiyordum bugünü değerlendirmek adına yeni oturdum bı kendime okumadım heralde :D
Allah razı olsun canım
(4,928 puan) tarafından
İnsan bazen kendini unutuyor ama olsun kime ne yaparsanız Rabbim size daha çok verir ☺️
(7,514 puan) tarafından
Allahümme amin ❤️
0 oy
(457 puan) tarafından
Bende bugün bu üçünr baktım trendyoldan
(4,928 puan) tarafından
Yaa modelden çok renklerine bayıldım ben ☺️
0 oy
tarafından
Kesinlikle ikinci çok güzel ve şık duruyor. 3. Modeli iki yıl önce siyahını aldm giyemedm çok rahatsız bir ayakkabı 
(4,928 puan) tarafından
Yaa aslında topuğu beni de düşündürüyor kışın rahat olmaz diye zaten 2 yi alacağım ☺️
tarafından
Şimdiden hayırlı olsun diym canm güle güle kullan
(4,928 puan) tarafından
Teşekkürler ♥️
0 oy
(736 puan) tarafından
2. Ve 3. Cok guzel topuklu rahatsiz etmezse uzun sure ayakta kalan biri degilsen 3. Alabilirsin ayakta kaliyorsan kesinlikle 2.
(4,928 puan) tarafından
İki arasında kalmıştım zaten çok yardımcı oldunuz ☺️
(736 puan) tarafından
Riva ederim;);) canim ikiside cok guzel dedigim gibi cok ayakta duran biriysen 2. Duran biri degilsen 3.
(4,928 puan) tarafından
Gezme dışında ayakta durmayorum 2 yi alacağım ☺️
0 oy
(4,656 puan) tarafından
En kullanışlı ve güzel olan 2 
(4,928 puan) tarafından
Evet onu alacağım ☺️
0 oy
(2,885 puan) tarafından
3 numaranın siyah rengi var bende gerçekten çok şık duruyor ayakta ❣️
(4,928 puan) tarafından
2 ye karar verdik ☺️
(2,885 puan) tarafından
Ayy evet o da çok güzel ❣️

İlgili sorular

+1 oy
35 cevap 1,872 göst.
19 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Efulimmmmm (9,210 puan) tarafından soruldu
0 oy
32 cevap 1,338 göst.
17 Nisan 2023 Diğer kategorisinde Happymommy (2,161 puan) tarafından soruldu
0 oy
25 cevap 1,285 göst.
22 Mart 2024 Diğer kategorisinde curious (1,721 puan) tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 742 göst.
16 Mart 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,325 soru

24,667,806 cevap

367,084 kullanıcı

...