0 oy
146 göst.
Diğer kategorisinde (3,446 puan) tarafından
Kızlar camiye gidelim dedi eşim 33 haftalık hamileyim evde genelde oturup kılıyorum namaz kılacağım zaman 

bişey olur mu diye tedirgin oldu eşim  bukezde gidelm bişey olmaz dedim ama namaz kilanlar bir sorun olurmu 13 rekat yatsı zaten idrar falan kaçar mı bilemedim şuan çokta camiye gitmek istiyorum 

2 Cevaplar

0 oy
(738 puan) tarafından
Ay aynı sıkıntı bendede var bende 33 haftalığım namaz kılmak istiyorum ama sancım çıktı bu hafta kontrolde doktorum hareket yasağı verdi eğil kalk yapma sakın dedi  ama kendimide tutamıyorum kılmak ıstiyorum kandil sonuçta
(3,446 puan) tarafından
Benm sancı falan çıkmadı kuzumda nebilim ya bişey olmaz inşallah
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ben o haftalarda ayakta kiliyordum zorlanmiyordum karnimda buyuktu benim iki hamilelegimdede boyleydi. Git insaAllah bsey olmaz

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 325 göst.
3 Nisan 2023 Diğer kategorisinde kaavimsi (3,898 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 1,413 göst.
9 Ekim 2022 Güzellik-Bakım kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 724 göst.
20 Aralık 2020 Diğer kategorisinde Rabiiiiaaa (513 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 742 göst.
18 Eylül 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,669 cevap

367,031 kullanıcı

...