Bakin arkadaşlar bilmiyorum bazı şeyler asilardan mi toplumun yapısı bozuldu ergen çocuklara bakıyoruz çoğu kendini olduğu cinsiyetten farklı hissediyor. Sizce bunlar yaradilistan kaynaklı birsey mi yoksa çevre faktörü mu bilmiyorum. Genetigimizle oynuyorlar.
1,512,748 soru
24,673,328 cevap
367,394 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın