0 oy
203 göst.
Diğer kategorisinde (21 puan) tarafından
Hanımlar en son adetimi 3 ocakta gördüm iki gün lekem geldi başka gelmedi bugün hastaneye gittim Altan muayene etti ve kan aldılar sonucunu geç çıktığı için doktora gosteremedim beta değeri 5 çıkmış hamilelik varmi bide prolaktin 4.6 çıkmış düşük mü yüksek mi bilen varmı 

1 cevap

0 oy
(9,528 puan) tarafından
5 ise tam sınırda bir değer ama adetin yeni bitmiş. Korunmasız ilişki oldu mu hiç 
(21 puan) tarafından
Bu ay adetim erken geldi hemde iki gün sürdü normalde 5.6gun sürer korunmasız ilişkide olmadı
(9,528 puan) tarafından
Bence yoktur o zaman. Prolaktin de düşük. Bebek istemiyosan sıkıntı bir durum yok gibi.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 255 göst.
10 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Gamzelilrr4 (21 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 72 göst.
0 oy
15 cevap 720 göst.
12 Mart 2026 Diğer kategorisinde Hayal _paris01 (1,021 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 413 göst.

Kategoriler


1,512,562 soru

24,670,869 cevap

367,251 kullanıcı

...