0 oy
211 göst.
Diğer kategorisinde (2,385 puan) tarafından
Normalde beko 9 kgluk düsnüyrm ama altus 9 kgluk kullann var mi memnun musunz

5 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ben Arçelik 10kğ kullanıyorum çok memnunum 
-Reklam-
0 oy
tarafından

ALTUS 10 kg lık olanı kullanıyorum tavsiye ederim cnm harika yakıyor ve sessiz 

tarafından
9 kg olanı da var
0 oy
(54 puan) tarafından
Ben 13 sene bosch kullandım rezidansı gitti yine bosch aldım bütün beyaz esyam aynı marka çok memnunum
0 oy
(2,885 puan) tarafından
Siemens kesinlikle.
0 oy
(5,597 puan) tarafından
Arçelik 9 kg kullanıyorum ama keşke Bosch alsaydım o zaman. Altusda arceligin yan ürünü güzeldir oda 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 213 göst.
19 Aralık 2024 Diğer kategorisinde Hicrannn (2,385 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 237 göst.
31 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Prensesp (11,989 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 214 göst.
15 Haziran 2023 Diğer kategorisinde Eymen kuşum (8,859 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 185 göst.
3 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Bulut gamze (26 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,480 soru

24,669,717 cevap

367,192 kullanıcı

...