0 oy
332 göst.
Diğer kategorisinde (35 puan) tarafından
Merhaba seryan izleriniz için hangi kremleri kullanıp faydasını gördünüz ben sezeryan olalı 2ay oluyor çevresi falan mor hep doktorum ilk sıralar sende iz kalmıycak gibi dedi osıralar mor degildi krem vermedi şuan krem araştırıyorum hangisini önerirsiniz

4 Cevaplar

0 oy
(3,045 puan) tarafından
Daha yeni dogum yapmissin geciyor yani ben bisey kullanmadim korkuyordum dokunmaya 10 ay oldu gecti
(35 puan) tarafından
İnşallah geçer teşekkürler
-Reklam-
0 oy
(4,843 puan) tarafından
Bana doktorum starex galiba adı çok emin değilim bir jel krem vermişti düzenli kullanmadım ama benim izim belli belirsiz öyle diyim morluk vs hiç olmadı ilk zamanlar kizarik gibiydi sadece
0 oy
(14,399 puan) tarafından
2 sezeryan doğumum var iz için hiçbirsey kullanmadım iz var biraz belli ama asla rahatsız edici değil bence 
0 oy
(4,357 puan) tarafından
Birşey kullanmadım hiç belli degil

İlgili sorular

+1 oy
9 cevap 577 göst.
0 oy
3 cevap 397 göst.
0 oy
10 cevap 641 göst.
30 Ocak 2024 Diğer kategorisinde elmakurdu34 (23 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 359 göst.
3 Eylül 2022 Diğer kategorisinde EceAtlas (147 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,562 soru

24,670,856 cevap

367,250 kullanıcı

...